E-mailmarketing

Het meest doeltreffende kanaal voor meer conversie

E-mailmarketing is een van de meest succesvolle marketingkanalen op het gebied van conversie en het zorgt voor een grote online bezoekerswaarde. Het is een effectieve marketingactiviteit die ervoor zorgt dat jij jouw doelgroep met gerichte content kan benaderen. Door de content in jouw e-mails af te stemmen op de ontvanger, bouw je aan een structurele relatie met jouw klant en verhoog je de kans op meer conversie. Mits je het goed inzet natuurlijk én werkt vanuit een strategie. Hierbij helpen wij je graag verder.

Onze aanpak

De eerste stap voor het succesvol inzetten van e-mailmarketing, begint met het in kaart brengen van jouw doelgroep. Wij halen maximaal rendement uit e-mailmarketing door de doelgroep te begrijpen en zo effectief mogelijk te benaderen. Daarbij is een uitgebreid klantenbestand onmisbaar. Een klantenbestand omvat onder andere contactgegevens, interesses van de klant en de afname van eerdere producten of diensten.

Nadat wij de doelgroep in kaart hebben gebracht, ontwikkelen wij als vervolgstap gerichte content voor de e-mails. Het is essentieel dat de e-mails toegevoegde waarde bieden voor jouw lezers. Toegevoegde waarde brengt jouw lezers namelijk in verleiding om over te gaan tot actie.

Tot slot is het belangrijk om op het juiste moment de e-mails de deur uit te sturen. Een onderbouwde en gestructureerde marketingplanning is daarom van belang om de lezers op het perfecte moment aan te spreken.

Voordelen e-mailmarketing

  • Het delen van jouw kennis, producten of diensten
  • Het aantrekken van potentiële nieuwe klanten
  • Het versterken van de structurele relatie met jouw bestaande klanten
  • Het genereren van meer traffic naar jouw website
  • Meer conversie
  • Lage kosten

Waarom MyMarketeer

  • Één aanspreekpunt;
  • Gestroomlijnde werkwijze;
  • Transparante communicatie;
  • Flexibele marketingafdeling voor jouw organisatie;
  • Regelt alle werkzaamheden en processen van A tot Z;
  • Zorgt voor een succesvolle samenwerking met medewerkers, partners en ontwikkelaars;
  • Ontwikkelt een geïntegreerde online en offline marketingaanpak, passend bij ieder budget.

Kom bij ons langs voor een goed gesprek en een lekker kopje koffie of thee. Zelfs met de mogelijkheid tot koekjes, suiker en melk.